One in a million

Det lilla huset i skogen

Av Sarplaninac - 2024-04-29 22:50

Vi gick en kvallsrunda jag och dottern.

En kort en, med tanke på Zaharah.
Nu har lugnet lagt sig över det lilla huset i skogen.
Hundarna sover. Jag med, snart.

Jag både ser, känner och märker skillnaden i mitt mående.
Även om jag ser ut som ett skogstroll på bilden, men nu har glöden, ljuset i mina ögon, färgen på kinderna återvant.

Jag pratade med kæresten ikväll igen, och det känns underligt. Jag inser mer och mer hur märklig denna relation har varit nästa hela tiden. Och jag förstår varför jag mår så mycket bättre i Sverige.

 
 
Ingen bild

Anne

Tisdag 30 april 05:15

Ett vackert troll!

Sarplaninac

Tisdag 30 april 07:03

Tack :)

 
Diana

Diana

Tisdag 30 april 08:47

Ett av dom vackraste troll jag någonsin sett

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Tisdag 30 april 08:48

Åh tack, verkligen.
;)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar