One in a million

Zaharah är här

Av Sarplaninac - 2024-04-25 14:25

Jesus christ, Zavannah är helt op ad køre, hon vill leka och far fram som en bulldozer, tackar charkan som säger ifrån gång på gång.

Nu har jag delat på dem, och också rådfrågat uppfödaren som är duktig på alla raser.

Han skrattade lite åt att terrier är terrier, så sa han ha dem lite åtskilda, rasta Zavannah ordentligt och gå sen en tur tillsammans med Zaharah och henne. Ge det några dagar och det kommer funka fint.

Hon är så cool nykomlingen.
Och det bästa av allt, min dotter och hon bondade direkt. Det varmer i mitt hjärta..

 
 
Diana

Diana

Torsdag 25 april 21:15

VAD är detta för en goding?
Jag har nog hamnat lite bakefter i mitt bloggläsande på grund av armfrakturen...

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Torsdag 25 april 21:17

Det är Zaharah min nya ovcharka
Krya på dig med armen

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar